Tylu was tu było

czwartek, 24 października 2013

Hejoo ! Witam wszystkich w naszym pierwszym  poście  ;)  Dziś mamy dla was TAG : 50 faktów o nas 
                                                                  TO CO ZACZYNAMY ? ^^
25 faktów o Werce :
1. Szczera
2.Wrażliwa
3.Koleżeńska
4.Mój ulubiony napój to herbata i coca-cola 
5.Estetka
6.Ciekawska
7.Pomocna
8.Leniwa 
9.Sympatyczna
10.Nie potrafię powiedzieć słowa ,,NIE''
11.W dzieciństwie chciałam zostać modelkom 
12.Nie lubię czytać książek
13.Kiedy miałam 3 lata rozcięłam sobie czoło o róg szafki
14.Kocham gadżety 
15.Nie lubię chemii
16.Mój znak zodiaku to waga
17.Nienawidzę kłamstw 
18.Kocham oglądać modowe i urodowe filmiki na youtube
19.Piszę pamiętnik
20.Chodzę do 2 gimnazjum
21.Uwielbiam dekorować swój pokój
22.Kocham zwierzęta
23.Uwielbiam chodzić na zakupy ( A kto nie lubi ;> )
24.Jestem bardzo zapominalska 
25.Kocham buty na obcasie 

Pozdrawiam ;* Werka


25 faktów o Patrycji
1.Jestem Bałaganiarzem
2.Lubię stare rzeczy
3.Brzdękam na ukulele
4.Pisałam kiedyś swoją książkę
5.Jestem bardzo wybuchową osobą, ale też bardzo uczuciową
6.Nie potrafię być pogniewana dłużej niż 2 godziny
7.Nie pamiętam najważniejszych dat, nie tylko urodzin rodziny czy przyjaciół, ale też tych z historii  xD
8.Nienawidzę Matmy, Fizyki i Chemii
9.Żeby o czymś nie zapomnieć zapisuje to na nadgarstku
10.Kocham wędrówki górskie.
11.Uwielbiam czytać książki.
12.Raczej mało kiedy jestem  poważna.
13.Uwielbiam ironie ;D
14.W gimnazjum nienawidziłam Historii i Wosu przez Pana P. mojego  „ukochanego” nauczyciela. Fujara ! Kaboom Bitch!
15.Uwielbiam Niekrytego Krytyka ;D
16.Pisze pamiętnik
17.Nie lubię horrorów, bo potem mam schizy
18.Lubię kupować buty i tym podobne
19.Nie mam jednego ulubionego gatunku muzyki, słucham wszystko co się nawinie
20.Moje ulubione cytaty pisze na ścianie
21.Bardzo  szybko nudzę się telefonami i bardzo często je zmieniam
22.Gdy nie dotrzymam danego słowa mam straszne poczucie winny
23.Lubię Geografie i  Biologie
24.Gdy byłam mała nigdy nie chciałam zostać księżniczką,  wolałam biegać  z patykiem w ręce, z wujkiem i jego kolegami,  udając że patyk jest mieczem lub łukiem.
25.Niekiedy mówię do siebie xD 

Pozdrawiam ;* PATRYCJA







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz