Tylu was tu było

wtorek, 5 listopada 2013

"Blask", "Hades " i "Niebo" - Alexandra Adornetto

Hej! Dzisiaj mam dla was trylogie Blask. Przyznam się do tego że książkę przeczytałam tylko dla tego że przyciągnęły mnie okładki tych książek ;D. Ale naprawdę nie zawiodłam się treścią książek. Po prostu coś  niesamowitego, książka tak wciąga, czyta się ją naprawdę szybko i nie da się od niej oderwać. Ja wszystkie trzy, a nie są znów takie cienkie, przeczytałam chyba w tydzień.
Co prawda miałam po tych książkach taki lekki niedosyt. Też zaskoczyło mnie to że trylogie napisała tak młoda osoba, czytając książkę nie powiedziałabym że napisał ją ktoś tak młody. Autorka po prostu ma "to coś" co sprawia że czytelnik chce jeszcze więcej.
O samej książce nie chce wam za bardzo pisać bo może ktoś z was jest w trakcie lub będzie ktoś chciał z was ja przeczytać.  Ale powiem że książka opowiada o miłości, o walce o nią, opowiada także o wierze, o nadziei, też o złu i krzywdzie.

Po prostu warto po nie sięgnąć. ;D

 
 

4 komentarze:

  1. ja chyba się skusze na przeczytanie ich :)


    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe, muszę się im przyjrzeć :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm ... ciekawe propozycje ;)))
    Muszę z nich skorzystać, bo te książki, które widziałaś na moim blogu już przeczytałam i muszę znaleźć jakąś nową. ;)
    Obserwuję ;P Odwdzięczysz się ?
    julietsbloggers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, okładki przyciągają! <3
    .
    http://lekcjamody.blogspot.com
    Jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj...odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń