Tylu was tu było

niedziela, 8 grudnia 2013

Hejj Dziś mamy dla was niekosmetycznych ulubieńców listopada :

1. Serial :

Pretty little liars czyli już bardzo bardzo znany serial który opowiada o 5 przyjaciółkach , kiedy pewno]ego wieczoru jedna z nich zaginęła . Serial bardzo ciekawy choć od 3 sezony czuć już takie specjalne naciąganie tego serialu ale ogółem jest bardzo wciągający , kiedy zaczniecie oglądać jeden odcinek po skończeniu będziecie chcieli  jeszcze więcej ( już wiem dlaczego rano kiedy wstaję do szkoły jestem ta niewyspana ;D ) http://www.kinomaniak.tv/seriale/pretty-little-liars



Następny serial to Pamiętniki Wampirów . Serial opowiada o 2 braciach i dziewczynie, która przypomina im o pewnej wampirzycy, którą kochali. Serial porusza także wiele innych wątków .
http://www.kinomaniak.tv/seriale/the-vampire-diaries



2. Filmy :

Dary anioła: Miasto kości jest to film o niby zwykłej nastolatce Clery, przypadkiem odkrywa że świat nie jest wcale taki jakim go ludzie widzą. Wampiry, wilkołaki i wile innych istot, a do tego jeszcze Nocni łowcy którzy toczą walkę z demonami by ochronić Przyziemnych, czyli nas zwykłych szarych ludzi...  Wiecie co nie chce za bardzo zdradzać co będzie dalej ale po prostu film jest genialny (jak dla mnie). Jest dużo akcji, na pewno usnąć na nim nie uśniecie ;D. Moją ulubioną sceną z tego filmu to chyba scena w oranżerii. Jeśli widzieliście to wiecie o co mi chodzi a jeśli nie to zachęcam do obejrzenia filmu ;D.
http://www.kinomaniak.tv/film/Dary-Aniola-Miasto-kosci/59490


"Drogi Edwardzie, drogi Jacobie, uwielbiam was obu. Ale weekend spędziłam z Jace'em. Przepraszam! Kochająca Stephanie. "

Listy do M czyli polska komedia , która naprawdę mi się bardzo spodobała. Jest w nim kilka wątków i występuje kilka rodzin które mają swoje świąteczne ''problemy'' , które oczywiście pod koniec filmu szcześliwie się rozwiązują naprawde bardzo polecam ten film moim zdaniem jest to jeden z najlepszych polskich komedii romantycznych jakie oglądałam http://www.kinomaniak.tv/film/Listy-do-M/47668


3. Książki 

No to na pewno Dary Aniołów ja już jestem na trzecim tomie nie będę pisać znów o Darach, bo trochę już na ten temat napisałam w filmach ale podkreślę to jeszcze raz że naprawdę warto przeczytać i obejrzeć tą serie. 






4 komentarze:

  1. Fajny post :D. Uwielbiam Listy do M. Jak znajdę więcej wolnego czasu to obejrzę Dary Anioła ;)
    http://czolgista-repost.blogspot.com/2013/06/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatny post, może coś obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny szablon <3
    oglądam Pamiętniki Wampirów :3 oglądałam Listy do M.
    film "Dary anioła" jest fajny ale nie umywa się do książki <3
    świetny blog :)

    http://maqhda-julgha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pisałaś na moim blogu, że masz zamiar obejrzeć serial i widzę, że oglądasz :D ja też zaczęłam od serialu, ale teraz, kiedy czekam na styczeń i nowy odcinek (♥) czytam sobie książkę :)
    widzę, że też oglądasz na kinomaniaku ;) według mnie to najlepsza strona.
    a co do TVD - KOCHAM KOCHAM KOCHAM <3
    polecam Ci też "Pamiętniki Carrie" - niesamowity :)))!
    macy-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń