Tylu was tu było

sobota, 21 grudnia 2013

Hejo!

Bardzo długo zbierałam się do tego filmu, raz miałam iść do kina, ale jakoś tak zleciało, raz nie było kiedy , a już jak się znalazł jakiś wolny czas, to znów nie było z kim. A sama nie lubię chodzić do kina. Później o nim całkowicie zapomniałam. Dopiero gdy zaczęłam nudzić się ( tu czytaj nie miałam już jakiej książki czytać. ;D ) znalazłam ten film. A chodzi mi o film  One Direction : This is Us



. Więc jeśli lubić ich piosenki naprawdę warto obejrzeć, ja osobiście najbardziej lubię Harrego Stylesa, Louis Tomlinson i Niall Horan, ale gdy  oglądałam film to pojawiła się też ogromna sympatia do reszty zespołu. Filmie jest dużo scen z koncertów, ale też co się dzieje przed koncertem i wiele innych sytuacji. Naprawdę warto zobaczyć film. ;D


I kilka pytań dla was :D  :
  1. Która z piosenek tego zespołu jest waszą ulubiona ? 
  2. I który z chłopaków jest waszym ulubieńcem?  
  3. I czy macie podobne filmy innych waszych ulubionych zespołów lub piosenkarzy, piosenkarek? 

I tu na dole dam wam moją ulubioną piosenkę tego zespołu :D


Pozdrawiam P. :D

2 komentarze:

  1. Film świetny <3 Jeej Kochaam 1D ♥ <3

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham One Direction :> Ich koncert był mega są bardzo przystojni na żywo i mają super głosy.
    Byłam na filmie w kinie i gdy było tylko wypowiedziane jakieś imię to pisk hahaha
    Dostałam ten film na gwiazdkę i w końcu mogłam spokojnie obejrzeć i się wsłuchać :>
    uwielbiam : You&I, happily, story of my life, over again, rock me, more than this .... i wiele wiele innych

    zapraszam do komentowania i obserwowania :
    http://cupcakepassionfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń